foto och häst blogg ?

hej!
förlåt att jag int bloggat på sistonde men ni vet ju hur det är :/
i dag var jag på "låghöjds tävling" i svärdsjö men så mkt låghöjd blen det int :D
mamma och jag hade missförstått hur det var beskrivet i proppen så vi hade anmält till 70 och 80 klass medans vi trodde att vi hade anmält till 50 och 60. men vi fick ändra om vi ville men vi lät det vara så jag körde 70/80 med månljus i dag, första gången på tävling :D men det var superkul det roligaste jag har gjort tror jag :D det var liksom l:b :D :D jag älskar min månljus <3333333

men jag undrar om jag int ska ta och göra denna ( vid nuläget en tråkig blogg) till en rolig HÄST OCH FOTO blogg?
vad tycks?????????
mvh moa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0