dåliga mey :/

hejj!
så ledsen att jag har vart kass på uppdate det senaste veckorna :/
sedan jag bloggade sist har det hänt massor och det är derför jag inte bloggat på länge :)
Månljus ponnyn jag har tävlat (som även är på bild uppe på headern) har flyttat hem till mig som foderhäst gissa vem som är lyckligast i världen just nu :D
i dag har jag ridit med min kompis Elsa och det var najjsigt, Månljus och jojje (som även kallas joppe, larsson eller joppe larsson) var väldigt taggade :) hi hi vi skulle GÅ över en liten bäck men Månljus hon gjorde ett väldigt STORT hopp över den :D jojje och hanns fantastiska hoppteknik gjorde oxå ett sådant STORT hopp men något finare än mitt och Månljus :D
nu har jag gett mig f*n på att jag ska blogga mkt nu :D
kram så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0