mmmmmmmmmmmmmmoooooooooooaaaaaaaaaaaaa

hej:)
i dag har jag vart på stan med werran och cissi det var najjs :)
vi åt glass kollade på kläder och så åt vi pommes ;)
och jag har lärt mig ett nytt ord på spanska PORFAVOR det betyder TACK! det var vel roligt och så har jag lärt mig en ny raggningsreplik - HEJ KAN DU STOPPA DITT FINGER I MITT KAFFE?
                                      - EH, VARFÖR DET?
                                      - DET VAR INTE SÅ SÖTT!

visst é den ganska bra va?
aja nu ska jag vel göra lite allt möjligt!
hay hay ;)

Kommentarer
Postat av: Idaa

Man kan oxå säga:

- Kan du stoppa fingret i mitt kaffe?

- Eh, varför?

- Jag har slut på socker!

2011-03-25 @ 14:07:34
Postat av: moa

aaaa den var faktist bättre :P

2011-03-25 @ 15:31:21
URL: http://ponyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0