kupolen i dag!

hejjsan allihopa!
oki ni är int så många men iaf:O
nu ska jag snart till kupolen och köpa present till pappi som fyller 50 nästa vecka och jag vet int riktigt vad han ska få men iaf!
vi var ju på stan i torsdagfs oxå och då åt vi pommes på "korvmojjen" världens muppigaste namn på sybylla men det lät roligt så vi kallade det så :)
aja ni vet ju att jag har tandställning så kallad rälls och mina klasskompisar tycker det är väldigt roligt att hitta på skämt om den:/ dom är faktiskt rätt roliga:)
Här kommer några:
- MOA ÄR DU SPONSRAD AV SJ?
- ÖH, NÄ VAD DÅ?
- JA DU HAR JU RÄLLS! :D

- MEN MOA VART ÄR TÅGET?
- ÖÖÖÖÖ?
- JA DU HAR RÄLLS MEN JAG SER INGET TÅG!

och vissa roar sig med att bara säga:

TUT TUT :D

ha ha vissa är vel rätt roliga men aja...

har ni några roliga skriv ett inlägg vett jag!

kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0