GODMÖRGON ;)

jaha!
då var man sjuk en dag till då... men det är på bättringsvägen iaf!

jag hoppas verkligen att jag blir frisk tills på fredag, för hela helgen ska jag vara i stallet :D

på fredag blir det ev. löshoppning med dino plutt i ridhuset i bjurs (hjälp han har aldrig varit i ett ridhus förr;)
på lördagen blir det privatlektion i dressyr på månljus!
och söndagen går åt till lite shopping på aubiose (hästaffär) REA!

så jag hoppas jag blir frisk så kan ni få lite bilder och sådant!

men det är en halv vecka kvar så hoppas jag blir frisk...

kramizar!

Kommentarer
Postat av: Saga

Vilken söt ponny du har!! <3



Läs våran blogg!! glöm inte att lämna en komentar!! :D

2011-02-02 @ 20:53:03
URL: http://denanflickorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0